کتاب مدیریت زمان نوشته برایان تریسی یکی از برترین کتاب های تاریخ درباره مدیریت زمان و چگونگی استفاده بهینه از زمان می باشد.

کتاب مدیریت زمان

انجام بیشترین کار در کمترین زمان ممکن

نویسنده : برایان تریسی

مترجم : یلدا بلار


خلاصه کتاب مدیریت زمان

از این که کتاب مدیریت زمان را می خوانید، متشکرم. می دانم چقدر مشغله دارید، و حتی خواندن کتابی درباره مدیریت زمان، کاری است که به ندرت وقت انجام آن را دارید. قول می دهم در صفحاتی که پیش رو دارید، با ایده ها، روش ها، استراتژی ها و تکنیک های کاربردی تری برای سریع انجام دادن حجم بالایی از کار نسبت به گذشته آشنا شوید. اگر این تکنیک ها و روش های کاربردی و قدرتمند را آموخته و به کار ببندید، کیفیت زندگی خود را در تمام زمینه ها به صورت چشمگیری بهبود خواهید داد.
در طول تاریخ، ذهن بسیاری از انسان های برجسته، در پی یافتن برای این سوال بوده است: « چطور زندگی کنیم تا خوشبخت باشیم؟ » زیگموند فروید، پدر فلسفه مدرن، می گوید انگیزه اولیه انسان، اصل لذت است؛ یعنی تلاش مداوم برای رسیدن به چیزی که به ما لذت می دهد و احساس خوبی نسبت به خود و زندگی به ما می بخشد.
همه ما خواهان خوشبختی هستیم. بیشتر وقت خود را صرف یافتن ترکیبی از شیوه زندگی، روابط، کار، پول، ورزش، سرگرمی و دیگر فعالیت هایی می کنیم که احساس عمیق خوشبختی و شادی را به ما القا می کند. این کتاب که درباره مدیریت زمان است، به گونه ای طراحی شده که صدها ایده ارزشمند را در اختیارتان می گذارد که می توانید آن ها را بلافاصله مورد استفاده قرار دهید تا زندگی و فعالیت هایتان را سامان دهی کنید و از خواسته ها و ملزومات رسیدن به خوشبختی خود بیشترین استفاده را ببرید.


درباره نویسنده:

برایان تریسی یکی ا ز برترین سخنرانان، نویسنده‌ای موفق و یکی از مشاوران و مربیان بزرگ در بهبود شخصی و حرفه‌ای در جهان امروز است. او در بیش از بیست حرفه مختلف در صنایع گوناگون کار و مدیریت کرده است. برایان هرسال 250000 نفر را در زمینه موفقیت شخصی و رهبری در کارایی مدیریتی، خلاقیت، و فروش مخاطب قرار می دهد. بیش از سی کتاب به رشته تحریر درآورده است از جمله: قدرت بیان، قدرت جذبه، مدیریت بحران، قورباغه را قورت بده و بیش از 300 برنامه آموزشی شنیداری و ویدئویی تولید کرده است. بیشتر کارهای او به دیگر زبان های دنیا ترجمه شده و در سی و پنج کشور دنیا مخاطب دارد.