کتابخانه

کتاب شنا با کوسه ها

معرفی کتاب شنا با کوسه ها بدون آنکه زنده بلعیده شوید

در کتاب شنا با کوسه ها می خوانیم

کتاب شنا با کوسه ها بدون آنکه زنده بلعیده شوید، نوشته هاروی مک کی است که هدف از نگارشش در واقع نشان دادن مسیر درست برای رسیدن به موفقیت است. این کتاب برای قشر خاصی نوشته نشده و برای همه، چه کارآفرین و چه کارمند، چه پیر و چه جوان و چه ثروتمند و چه فقیر، قابل استفاده است. آنچه این کتاب به شما آموزش می دهد، این موضوع است که چگونه بتوانیم با کسانی که هیچ علاقه ندارند حتی شما را ببینند، قرار ملاقات اجتماعی و کاری گذاشته و آن قرار موفقیت آمیز هم باشد.

در این کتاب شما آموزش می بینید، چطور با استفاده از یک سیستم ساده ولی اثر بخش به مدیریتی با ثبات و صحیح دست پیدا کنیم. شما با مطالعه این کتاب به دیدگاهی منحصر به فرد دست پیدا می کنید که با استفاده از آن می توانید به اطرافیانتان، برای رسیدن به موفقیت و تلاش بیشتر، انگیزه مضاعف بدهید. شما همچنین می آموزید تا با استفاده از فراگیری تکنیک های مذاکره و فروش ، نقطه های مهم نظرات خود را متمایز نموده و اثر بخشی آنها را چند برابر نمائید.

اگر بخواهیم راحت تر بگوئیم، این کتاب همان نقشه راهی است که همه ما برای حرکت در مسیر صحیح موفقیت، به آن نیاز داریم. در ادامه به تعدادی از نظراتی که راجع به این کتاب داده شده است اشاره می کنیم.

لری کینگ بعد از مطالعه این کتاب می گوید:

” این اثر، یکی از بهترین کتاب های خودپروری است که تا به حال خوانده ام. ”

یو اس ای تودی درباره این کتاب می نویسد:

” این کتاب، داستان هایی با هدف موفقیت آمیز کردن زندگی شخصی و حرفه ای تان ارائه می کند. “

نیوزویک درباره این کتاب می نویسد:

” داستان خود مک کی نشان می دهد که راهنمایی هایش درباره ی هنر فروشندگی، کاربردی است. “

درباره نویسنده:

هاروی مک کی نویسنده و تاجر سرشناس آمریکایی، متولد 1932 میلادی در مینسوتاست. مک کی از همان کودکی، مشغول به کار شد و شغل های متعددی از جمله برف پارو کردن، چمن زنی و فروش مجله را تجربه کرد. سپس به دانشگاه رفت و در سال 1954 میلادی از دانشگاه فارغ التحصیل شد، برای ادامه تحصیل به دانشکده تجارت دانشگاه استنفورد رفته و تحصیلات خود را در همین رشته به پایان رساند. پس از پایان تحصیل، به عنوان بازاریاب مشغول به فعالیت گردید و پس از چند سال به دلیل روابط عمومی بالا توانست به موفقیت چشمگیری دست پیدا کند.

به ما بگو چطور هستیم ؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
نمایش بیشتر

مدرسه کسب و کار آیا

مدرسه کسب و کار آیا، یک موسسه آموزش مهارت‌های فردی و توسعه کسب و کار است که ماموریت آن آموزش روش‌های ایده‌پردازی، راه اندازی و ارتقای کسب و کار، مهارت‌های مذاکره و فروشندگی حرفه ای و به صورت کلی ارتقا و رشد افراد، مدیران و سازمان ها می‌باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا