کایلی جنر یک میلیون دلاری

شبکه های اجتماعی در سال های اخیر بیش از پیش مورد استقبال مردم جهان قرار گرفته اند و بسیاری این حوزه را برای کسب درآمد انتخاب نموده اند. افراد بسیاری در شبکه های اجتماعی علی الخصوص اینستاگرام مشغول فعالیت و در ازای آن کسب درآمد هستند که به اصطلاح به آنها اینفلوئنسر گفته می شود. همان طور که از نام این کلمه پیداست، اینفلوئنسر به معنی فردی است که بر روی دیگران تاثیر بالایی دارد. چهره های سرشناس حوزه های مختلف مانند هنر، ورزش و سرگرمی شامل این افراد می شوند که به واسطه شهرت و دنبال کنندگانشان، درآمد هنگفتی نیز از این حوزه دارند. اما اگر علاقمند هستید بدانید این افراد چگونه چنین درآمدی دارند، با ما در ادامه مطلب ” کایلی جنر یک میلیون دلاری “ همراه باشید.

کیت ریچاردسون که هم اکنون مدیریت آژانس اینفلوئنسر مارکتینگ WAR است در آخرین مصاحبه ای که با BBC داشته گفته است که اگر فردی می خواهد از اینستاگرام درآمد داشته باشد باید حداقل 10.000 دنبال کننده داشته باشد. او اضافه نموده است چنین کاربرانی درآمد پایینی دارند اما پس از گذر از این مرحله می توانند سریعا پیشرفت کنند. به طور مثال زمانی که شما به 30.000 فالوور برسید، می توانید بابت هر پست مربوط به مد یا زیبایی تا 1000 دلار آمریکا دریافت کنید که عدد بسیار خوبی است.

روحان میدها که در حال حاضر یکی از مدیران مطرح آژانس بین المللی تأثیر‌ گذاران اجتماعی PMYB است عنوان نموده است که مایکرو اینفلوئنسرها علاوه بر اینکه می توانند بابت تبلیغات پول دریافت کنند، می توانند محصولات رایگان بسیاری نیز به عنوان هدیه از کمپانی های مختلف دریافت نمایند. او اضافه می نماید اینفلوئنسرها و برندهای تجاری باید به صورت مداوم با هم در ارتباط باشند تا برند ها با دادن تبلیغات و اینفلوئنسرها با دریافت هزینه تبلیغات بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند.

او در ادامه عنوان نمود که تجربه نشان داده است که قرار دادن تک پست به عنوان تبلیغات جوابگو نیست و بهترین نتایج زمانی حاصل می شود که این افراد نام برند ها را در مدت زمانی طولانی و در چندین پست مطرح نمایند، گرچه برای افرادی که بالای یک میلیون دنبال کننده دارند، یک پست تک می تواند درآمد کلانی در پی داشته باشد. او همچنین در ادامه اضافه نموده است که استوری ها برای تبلیغات بیشتر از تک پست ها قدرت و برد دارند و بهتر است در این زمینه بیشتر فعالیت انجام گردد.

کایلی جنر 22 ساله، 51 درصد سهام برند بوازم آرایش خود را به قیمت 600 میلیون دلار فروخت. کایلی جنر 22 ساله نیمی از سهام برندش را 600 میلیون دلار فروخت.

یکی از سرشناس ترین اینفلوئنسرهای اینستاگرام کایلی جنر است که در این شبکه اجتماعی معادل 163 میلیون دنبال کننده دارد. او خواهر ناتنی کیم کارداشیان است که به عنوان مدل، صاحب کسب و کار و ستاره تلویزیونی فعالیت می کند. او در شبکه اجتماعی اینستاگرام 163 میلیون فالوور، در شبکه اجتماعی توئیتر، 31.2 میلیون و در فیس بوک 22 میلیون فالوور دارد و از محبوبیت بسیار بالایی نیز برخوردار است.

کایلی جنر بابت هر تک پستی که در اینستاگرام خود به عنوان تبلیغات قرار دهد، مبلغ یک میلیون دلار دستمزد می گیرد که در این مورد یکی از  رکورد داران این شبکه اجتماعی محسوب می گردد.