وابستگی ارتش آمریکا به شرکت های بزرگ تکنولوژی

اگر به یاد داشته باشید، گوگل چند سال پیش از همکاری با ارتش آمریکا انصراف داد و اعلام نمود پا به عرصه نظامی نمی گذارد. اما اگر شما فکر می کندی که جف بزوس در مورد آمازون هم همین طرز فکر را دارد، سخت در اشتباه هستید. جف بزوس در مصاحبه ای اعلام نموده که اگر شرکت های بزرگ تکنولوژی در آمریکا با ارتش آمریکا قرارداد امضا نکنند، آمریکا با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم خواهد کرد. در ادامه خبر ” وابستگی ارتش آمریکا به شرکت های بزرگ تکنولوژی ” با ما همراه باشید.

جف بزوس در آخرین مصاحبه ی خود با موضوع وابستگی شدید ارتش آمریکا به شرکت های بزرگ تکنولوژی، اعلام نمود که آمریکا به دلیل همکاری با شرکت های حوزه تکنولوژی است که توانسته برتری خود را در صنایع هوایی حفظ کند و اگر هرچه زودتر این اتفاق نیفتد، کشور های دیگری مانند چین، خیلی سریع به ما می رسند. او همچنین در اشاره به شکست قرارداد JEDI که پنتاگون، مایکروسافت را به آمازون ترجیح داد، گفت:

ما همچنان به پشتیبانی خود از وزارت دفاع آمریکا ادامه خواهیم داد، زیرا کشورمان برایمان بسیار اهمیت دارد. او می گوید که وزارت دفاع آمریکا به دلیل علاقه ترامپ به مایکروسافت، این قرارداد را به آمازون نداد. او معتقد است که اگر پنتاگون آمازون را انتخاب می کرد، نتیجه ی بهتری می گرفت.