نینتندو پر فروش ترین محصول بلک فرایدی

پس از به پایان رسیدن تب و تاب جمعه سیاه یا همان بلک فرایدی، آمار فروش محصولات در این روز توسط خبر گذاری CNN اعلام شد که بر این اساس کنسول بازی قابل حمل نینتندو سوئیچ به عنوان پر فروش ترین محصول بلک فرایدی سال 2019 انتخاب شد. در ادامه خبر ” نینتندو پر فروش ترین محصول بلک فرایدی ” با ما همراه باشید.

به گزارش CNN از بین محصولات تخفیف خورده در جمعه سیاه، محبوب ترین آیتم از نظر مردم، نینتندو سوئیچ بوده است که رکورد فروش را در این روز شکسته است. خیلی ها معتقد هستند که این فروش چشم گیر نمایان گر پایان دوره ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 است، چرا که سال بعد نیز مدل جدید این دشتگاه ها ارائه می گردد.

نکته جالب اینجاست که نینتندو تخفیف خیلی چشمگیری برای این جمعه سیاه در نظر نگرفته بود. این شرکت مدل قدیمی نینتندو را در این حراجی به همراه بازی ماریو کارت به قیمت 300 دلار به فروش گذاشته بود، همچنین برای نینتندو لایت هم قیمت 200 دلاری در نظر گرفته بود. در رده بندی فروش بازی های ویدیویی هم بازی call of duty مدرن وارفر که با قیمت 38 دلار به فروش می رسید توانست لقب پر فروش ترین بازی را به خود اختصاص دهد. پس از بازی کال آو دیوتی، فیفا 20 و مدن ان اف ال 20 پر فروش ترین بازی ها لقب گرفتند.