نشست تحلیلی با موضوع پیش بینی نرخ ارز، سکه، طلا و مسکن در سال 98

سال گذشته بی شک یکی از سخت ترین سال ها برای اقتصاد ایران در چند دهه ی گذشته بوده است. افزایش نرخ ارز و تورم شدید، شرایط سخت اقتصادی را برای اکثریت مردم به دنبال داشت و همین موضوع باعث گردید تا مردم با دقت بیشتری هزینه های خود را مدیریت کنند. در این میان عده ی کثیری از مردم به این فکر افتادند که چگونه تاثیر این تورم را در زندگی شان به حداقل برسانند و آسیب کمتری را متحمل شوند. تفکراتی مثل سرمایه گذاری در حوزه هایی که کمتر از تورم آسیب ببیند، خرید یا فروش ارز و موضوعاتی از این قبیل.

دانستن این موضوع که در آینده اقتصاد ایران چه اتفاقی قرار است بیفتد قطعا سوال همه ی ماست. آیا ایران می تواند از تحریم ها عبور کند؟ آیا می تواند اقتصاد خود را دوباره رونق ببخشد؟ آیا چشم انداز مثبتی در سال آینده وجود دارد؟ سال 98 از سال 97 سالی سخت تر است یا خیر؟ قیمت مسکن چه خواهد شد؟ رکود در چه بازارهایی اتفاق خواهد افتاد؟ قیمت ارز از این هم بالاتر می رود یا ارزان تر می شود؟ همه این ها سوالاتی است که ذهن اکثریت مردم را درگیر خود کرده و با زندگی روزمره ما گره خورده است.

ابتدای سال 97 دلار قیمتی معادل 4.200 تومان داشت که با فراز و فرود های فراوان در اسفند ماه 97، سال را با قیمت 13.000 تومان به پایان برد تا رکوردی تاریخی از خود به جا بگذارد. طلا هم با توجه به افزایش متعدد قیمت جهانی و تورم داخلی از قیمتی معادل 1.614.000 تومان برای هر سکه به 4.500.000 رسید که تقریبا رشدی 3 برابری را تجربه نمود. پیش بینی های متعددی در مورد آینده قیمت ارز و طلا طی سال گذشته اتفاق افتاد که یکی از حساب شده ترین و دقیق ترین پیش بینی ها توسط دکتر یحیی علوی ارائه شد. تمام پیش بینی های دکتر علوی طی 3 سال گذشته عینا به واقعیت پیوسته است.

به همین علت مدرسه کسب و کار آیا تصمیم به برگزاری یک نشست با موضوع تحلیل اقتصادی سال 98 با سخنرانی دکتر یحیی علوی، تحلیل گر و متخصص کسب و کار و با ظرفیت محدود نموده است. این نشست تحلیلی روز شنبه 11 خرداد از ساعت 18 الی 20 در محل ساختمان مدرسه کسب و کار آیا برگذار می گردد. علاقمندان می توانند جهت شرکت در این نشست در تاریخ فوق به آدرس مجموعه مراجعه فرمایند. لازم به ذکر است شرکت در این نشست برای عموم آزاد است و اولویت با عزیزانی است که زودتر از دیگران در مکان مدرسه حضور بهم برسانند.

 

 

نشست تحلیل اقتصادی سال 98 با دکتر یحیی علوی


 مطالعه مطالب مشابه:

برای مشاهده ویدئو سمینار موج سواری بر رکود می توانید بر روی عکس زیر کلیک نمایید: