مک پرو اپل، گران تر از بی ام و 2020

مک پرو اپل که اواخر بهار سال جاری توسط این کمپانی معرفی شد، اولین بار سه شنبه هفته گذشته با قیمت پایه 6000 دلار در سایت اپل قرار گرفت. بسیاری از توسعه دهندگان، انیمیشن سازان و تولید کنندگان با دیدن مشخصات این مک پرو ها وسوسه شده اند تا آن را خریداری و از آن در راستای بالا بردن کیفیت کارشان استفاده کنند. در ادامه خبر ” مک پرو اپل، گران تر از بی ام و 2020 “ با ما همراه باشید.

حال اگر فکر می کنید که این پایان ماجراست، سخت در اشتباه هستید. اگر شما بخواهید آخرین مدل مک پرو را که مشخصاتی همچون پردازنده 2.5 گیگا هرتزی 28 هسته ای 2020 اینتل، رم 1.5 ترابایتی، هارد 4 ترابایتی اس اس دی و دو کارت گرافیکی 32 مگابایتی دارد تهیه کنید باید مبلغ هنگفتی معادل 52000 دلار ناقابل آمریکا بپردازید. جالب تر از آن این است که این رقم از مدل پایه BMW سری 3 سال 2020 هم بالاتر است.

اپل در جعبه ی این محصول یک کیبورد اپل، یک ماوس اپل و یک کابل شارژر قرار داده و در کمال ناباوری این محصول با این قیمت گزاف، مانیتور ندارد و شما باید مانیتور آن را جداگانه تهیه کنید که تا حدودی کم لطفی کمپانی اپل به حساب می آید. حال اگر شما بخواهید یک مانیتور XDR پرو را نیز برای این دستگاه تهیه کنید، باید حدود 7000 دلار دیگر بپردازید و در مجموع عددی حدود 60000 دلار آمریکا بپردازید که عددی عجیب و باور نکردنی است. حال اگر بخواهیم دوباره مقایسه ای داشته باشیم، این مبلغ از مدل 2020 بی ام و X5 هم گران تر است که تعجب همگان را برانگیخته است.

پر واضح است که افراد بسیار محدودی در دنیا وجود دارند که توان پرداخت چنین هزینه ای را در جهان دارند و شاید فقط ثروتمندان بتوانند این دستگاه را خریداری کنند.

فرم درخواست مشاوره
لطفا جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره های آموزشی مدرسه کسب و کار آیا، این فرم را تکمیل کرده تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.
SUBSCRIBE TO NEWSLETTER
All rights reserved © Company Name, 2014
Dolor aliquet augue augue sit magnis, magna aenean aenean et! Et tempor, facilisis cursus turpis tempor odio, cursus montes ac turpis. Ultrices! Massa integer augue ridiculus adipiscing, massa cras pid. Turpis placerat scelerisque, vut odio mus non, mattis porttitor, nunc odio, turpis tortor sit? Pid amet, sed facilisis.
  • Goblinus globalus fantumo tandempo
  • Scelerisque cursus dignissim donus
  • Montes vutario lacus quis arcupolisio
  • Leftomato denitro oculus tepircos den
  • Spiratio dodenus christmas popupius
  • Afrenius globalus spiritum tandempo
  • Fitatos vutario lacus quis arcup delis