کتابخانه

معرفی کتاب معجزه ارتباط و ان ال پی

کتاب معجزه ارتباط و ان ال پی نوشته جری ریچاردسون است و در آن اطلاعات مفیدی برای وادار نمودن دیگران به انجام کارها و همراهی با آن ها ارائه گردیده است. روش ها و فنون متعددی در این کتاب ذکر شده است که درک همگی آنها آسان است و اگر به درستی به کار بسته شوند، نتایج آن را در سریع ترین زمان ممکن قابل مشاهده خواهد بود.

معرفی کتاب معجزه ارتباط و ان ال پی

اگر روش ها و فنون گفته شده در این کتاب توسط شما به کار بسته شود و شما بر آنها تسلط پیدا کنید، می تواند تاثیری شگرف بر روابط موجود در زندگی شما و مابقی افراد حاضر در زندگی تان داشته باشد. بسیاری معتقدند که ارتباطات صحیح می تواند مانند جادو عمل کند و زندگی شما را به طرز عجیبی دگرگون کند. در این کتاب راجع به تفاهم هم صحبت می شود که مانند جادو عمل می کند. تفاهم برای شما این امکان را فراهم می کند که بتوانید سریع و پیوسته با دیگران ارتباط برقرار کنید.
متخصصان حوزه روانشناسی و ارتباطات معتقدند کتاب معجزه ارتباط و ان ال پی از جمله کتاب های کمیابی است که موارد پیچیده را برای شما بسیار ساده می کند. همه این افراد بزرگ به اتفاق معتقدند که این کتاب برای همه افرادی که کاربرد ان ال پی علاقمند هستند، یک گزینه فوق العاده است زیرا این کتاب راهکارها و ابزارهای ارزشمندی در اختیار آنها قرار می دهد که می توانند در زندگی شخصی و کاری خود از آنها استفاده کنند.
بزرگان دیگری هم پس از مطالعه این کتاب این عقیده را داشته اند که این کتاب ارزش واقعی ارتباطات و مذاکره حرفه ای را بیان می کند. در این کتاب موارد زیادی بیان می شود که یکی از آنها این مورد است که همه اطرافیان شما از جمله والدین، همسر، خواهر و برادر و دوستان شما به دنبال ارتباطات موثرتر و مفیدتر هستند. این موضوع اهمیت ارتباطات را بیش از پیش بیان می کند.

جری ریچاردسون
 

درباره نویسنده:

نویسنده این کتاب جری ریچاردسون است که به واسطه نگارش کتاب ارزشمند معجزه ارتباط و ان ال پی به شهرت جهانی رسیده است. او یک مشاور خبره اهل سانفرانسیسکو آمریکاست. ریچاردسون پیش زمینه ای گسترده در آموزش حرفه ای و اجرایی افراد داشته است. او در کنار آموزش های یاد شده در زمینه مشاوره و آموزش در راستای توسعه سازمانی نیز فعالیت می نموده است. شرکت مشاوره ای او در زمینه کمک به افراد و رسیدن سازمان ها به بالاترین عملکرد از متخصص ترین ها بوده است.

به ما بگو چطور هستیم ؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
نمایش بیشتر

مدرسه کسب و کار آیا

مدرسه کسب و کار آیا، یک موسسه آموزش مهارت‌های فردی و توسعه کسب و کار است که ماموریت آن آموزش روش‌های ایده‌پردازی، راه اندازی و ارتقای کسب و کار، مهارت‌های مذاکره و فروشندگی حرفه ای و به صورت کلی ارتقا و رشد افراد، مدیران و سازمان ها می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا