در کنفرانس خبری کاخ سفید، جیم آکاستا، خبرنگار سی ان ان از دونالد ترامپ سوالی را مطرح می کند و ترامپ به واسطه ی پیش زمینه ی ذهنی که از سی ان ان دارد و این خبرگزاری را فیک نیوز می نامد، اینگونه به خبرنگار این شبکه واکنش نشان می دهد و از جیم آکاستا می خواهد که سریعتر سؤالش را مطرح کند و وقت را تلف نکند!

دونالد ترامپ، هنر خوب شنیدن را به درستی نمی داند و اجازه نمی دهد خبرنگار سؤال خود را بپرسد. واکنش ترامپ با تمسخر همراه است که نشان از فقدان هوش هیجانی رئیس جمهور آمریکاست! مورد دیگری که هوش هیجانی پایین ترامپ را نشان می دهد، از کوره در رفتن او هنگام سؤال پرسیدن خبرنگار است و نداشتن سعه صدر برای اتمام حرف های جیم آکاستا! درست جایی که به آن خانم می گوید میکروفون را از دست خبرنگار سی ان ان بگیرد. در همین لحظه مشاهده می کنیم که هوش هیجانی آن خانم نیز بسیار پایین است و همانند کودکان قصد دارد تا میکروفون را از دست جیم آکاستا بگیرد.
نکته ی دیگر قهر کودکانه ی دونالد ترامپ است که چند قدم به سمت چپ بر می دارد، به نشانه ی اینکه اگر این خبرنگار صحبت کند، کنفرانس خبری را ترک می کند!

پس از اینکه خبرنگار دیگری شروع به صحبت می کند، ترامپ به جای اینکه با او صحبت کند و سؤالات او را پاسخ دهد، مجددا مانند کودکان رو به جیم آکاستا می کند و دوباره قصد دارد تا جواب خبرنگار سی ان ان را بدهد. همه ی این ها، نشان از “فقدان هوش هیجانی” شخص اول امریکا دارد و بیانگر عدم مدیریت احساسات درونی اوست.
زبان بدن ترامپ نیز نشان از عصبانیت وی دارد؛ در حالی که اکثرا همه افراد آرام نشسته اند و کنفرانس در محل کاخ سفید(خانه خود) برگزار می شد و نیازی به این جنجال نبود. همانگونه که ملاحظه می کنید، قدرتمند ترین افراد نیز گاهی اوقات قادر به کنترل هوش هیجانی خود نیستند و به راحتی قافله را می بازند. او می توانست با کنترل احساسات خود، این موضوع را به سمت خود برگرداند و خبرنگار را بازنده کند، اما به راحتی او باخت.

فرم درخواست مشاوره
لطفا جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره های آموزشی مدرسه کسب و کار آیا، این فرم را تکمیل کرده تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.
SUBSCRIBE TO NEWSLETTER
All rights reserved © Company Name, 2014
Dolor aliquet augue augue sit magnis, magna aenean aenean et! Et tempor, facilisis cursus turpis tempor odio, cursus montes ac turpis. Ultrices! Massa integer augue ridiculus adipiscing, massa cras pid. Turpis placerat scelerisque, vut odio mus non, mattis porttitor, nunc odio, turpis tortor sit? Pid amet, sed facilisis.
  • Goblinus globalus fantumo tandempo
  • Scelerisque cursus dignissim donus
  • Montes vutario lacus quis arcupolisio
  • Leftomato denitro oculus tepircos den
  • Spiratio dodenus christmas popupius
  • Afrenius globalus spiritum tandempo
  • Fitatos vutario lacus quis arcup delis