سود هنگفت تسلا و ایلان ماسک در سال 2019

کمپانی Tesla که مدیریت آن بر عهده Elon musk است، اعلام نموده که در سه ماهه پایانی سال 2019 سود هنگفتی معادل 386 میلیون دلار داشته است که نوعی رکورد در نوع خود محسوب می شود. جالب اینجاست که این رشد حتی بالاتر از عددی بود که کارشناسان Wall Street برای تسلا در سه ماهه پایانی سال میلادی پیش بینی می نمودند. با ادامه خبر سود ” هنگفت تسلا و ایلان ماسک در سال 2019 ” با ما همراه باشید.

ایلان ماسک اعلام نموده است که علی رقم سود 386 میلیون دلاری که در سه ماهه پایانی سال 2019 کسب نموده، به دلیل ضرری که در ماه های قبل متحمل گردیده، سود کلی سالش به عدد 35.8 میلیون دلاری رسیده که گرچه عددی پایین محسوب می شود، اما نوید روزهای بسیار عالی و پشت سر گذاشتن مراحل سخت را در کمپانی TESLA می دهد.

کمپانی تسلا در بیانیه ای همچنین اعلام نموده است که سال 2019 گرچه سال سختی برای این کمپانی بوده اما یک نقطه ی عطف برای آنها محسوب می گردد. این شرکت همچنین اعلام نموده که با افتتاح کارخانه جدید خود در شهر شانگهای چین و ارائه مدل جدید شاسی بلند تسلا قطعا به این رشد ادامه خواهد داد.

ایلان ماسک همچنین اعلام نمود که قصد دارد یک کارخانه جدید را در نزدیکی برلین در سال 2021 افتتاح کند. او اضافه نمود معتقد است که در سال 2020 میلادی فروش محصولات تسلا از مرز 500.000 عبور خواهد نمود و رشدی 36 درصدی را در تولید تجربه خواهد نمود.

بسیاری این جهش و آینده روشن را نتیجه کارهای ایلان ماسک می دانند و معتقدند او تنها کسی بود که جرات تغییر در مسیر حرکت خودروسازی را داشته است. در گذشته بسیاری، روندی که تسلا پیش گرفته بود را هدر دادن نقدینگی می دانستند اما اکنون نظرها همه تغییر نموده و اکثریت معتقدند تسلا در مسیری صحیح قرار گرفته و در آینده ای نزدیک به کارخانه پولسازی برای ایلان ماسک تبدیل خواهد گردید.

ایلان ماسک در ادامه مصاحبه خود اعلام نمود:

ما همچنان اعتقاد داریم که تجارت ما به حدی رسیده است که سرمایه گذاری خود را تأمین کند. رشد مداوم، گسترش ظرفیت و تولید پول، اصلی ترین اهداف ما هستند.

فرم درخواست مشاوره
لطفا جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره های آموزشی مدرسه کسب و کار آیا، این فرم را تکمیل کرده تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.
SUBSCRIBE TO NEWSLETTER
All rights reserved © Company Name, 2014
Dolor aliquet augue augue sit magnis, magna aenean aenean et! Et tempor, facilisis cursus turpis tempor odio, cursus montes ac turpis. Ultrices! Massa integer augue ridiculus adipiscing, massa cras pid. Turpis placerat scelerisque, vut odio mus non, mattis porttitor, nunc odio, turpis tortor sit? Pid amet, sed facilisis.
  • Goblinus globalus fantumo tandempo
  • Scelerisque cursus dignissim donus
  • Montes vutario lacus quis arcupolisio
  • Leftomato denitro oculus tepircos den
  • Spiratio dodenus christmas popupius
  • Afrenius globalus spiritum tandempo
  • Fitatos vutario lacus quis arcup delis