دیجی کالا رقیب جدید اسنپ فود

اخبار ها از دنیای استارتاپ ها حاکی از این است که پس از خرید ریحون توسط چیلیوری و تعطیل شدن استارتاپ چنگال، دیجی کالا نیز چیلیوری را خریده و قصد دارد تا با تمام قوا وارد رقابت با اسنپ فود شود. در ادامه خبر دیجی کالا رقیب جدید اسنپ فود با ما همراه باشید.

پس از اینکه گروه چیلیوری وارد مذاکره ای چند ماهه با ریحون شد و با کش و قوس های فراوان توانست این استارتاپ سفارش آنلاین غذا را خریداری کند، زمزمه های تعطیل شدن استارتاپ چنگال که آن هم در همین زمینه فعالیت چند ساله داشت به گوش رسید. پس از تعطیل شدن شرکت چنگال شایعاتی مبنی بر اینکه یک غول دیگر قصد دارد تا وارد رقابت با اسنپ شود به گوش می رسید که به حقیقت تبدیل شد. گروه دیجی کالا اعلام نمود که طی مذاکراتی فراوان استارتاپ سفارش آنلاین غذای چیلیوری را که با ریحون ادغام شده بود خریداری نموده و می خواهد با تامین زیر ساخت های لازم و افزایش نیروهای ماهر به جنگ اسنپ فود رفته و سهم مهمی از بازار را در دستان خود بگیرد.

با وارد شدن دیجی کالا که بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی ایران را در اختیار دارد، به بازار سفارش آنلاین غذا پیش بینی می شود رقایت جالب و جدی بین این دو شکل بگیرد که قطعا هم به نفع مردم و هم به نفع این بازار خواهد بود.