حوزه های پول ساز اینستاگرام

شبکه اجتماعی اینستاگرام در سال های اخیر به یکی از مهم ترین و پر بازدید ترین شبکه های اجتماعی جهان تبدیل شده است که بسیاری علاوه بر اینکه از آن به عنوان یک سرگرمی و محلی برای به اشتراک گذاری زندگی خود استفاده می کنند، بسیاری نیز نیم نگاهی به کسب درآمد از آن دارند. افراد بسیاری در سرتاسر جهان وجود دارند که در حال کسب درآمد هنگفت از اینستاگرام هستند. به طور مثال می توان به کایلی جنر به عنوان یکی از موفق ترین افراد اینستاگرام اشاره نمود. او بابت هر پست در صفحه خود یک میلیون دلار دریافت می کند. حال شاید برای شما نیز جالب باشد که بدانید مردم جهان بیشتر در چه حوزه هایی در اینستاگرام فعالیت نموده و کدام حوزه ها درآمدزا تر از دیگر حوزه ها هستند. در ادامه مطلب ” حوزه های پول ساز اینستاگرام “ با مدرسه کسب و کار آیا همراه باشید.

اشخاص مختلف در حوزه های مختلفی در اینستاگرام فعالیت می کنند که بعضی از این حوزه ها نسبت به بقیه پولساز تر هستند و فعالیت بیشتری در آن ها در حال انجام است. حوزه های پولساز اینستاگرام عموما با مد و فشن در ارتباط است که جز موضوعاتی است که تقریبا عموم مردم جهان به آن علاقمند هستند.

حوزه هایی که بیشترین فعالیت در اینستاگرام در آنها انجام شده و نسبت به بقیه پولساز تر بوده اند به شرح زیر می باشند:

  1. حوزه مد و فشن: 31.9 درصد
  2. حوزه تجارت آنلاین: 15.8 درصد
  3. حوزه زیبایی: 13.7 درصد
  4. حوزه خودرو: 10.3 درصد
  5. حوزه خرده فروشی: 9.1 درصد
  6. حوزه الکترونیک: 4.6 درصد
  7. حوزه خدمات: 2.1 درصد
  8. حوزه وسایل ورزشی: 2.1 درصد
  9. بقیه حوزه ها: 10.5 درصد

همچنین، حوزه هایی که در شبکه اجتماعی فیس بوک بیشترین فعالیت در آنها انجام شده و پولساز از بقیه حوزه ها هستند نیز به شرح زیر است:

  1. حوزه تجارت آنلاین: 17.8 درصد
  2. حوزه خرده فروشی: 13 درصد
  3. حوزه مد و فشن: 11.4 درصد
  4. حوزه الکترونیک: 6.4 درصد
  5. حوزه کالاهای مصرفی: 5.9 درصد
  6. حوزه خودرو: 5.7 درصد
  7. حوزه مالی: 5.6 درصد
  8. حوزه زیبایی: 5 درصد
  9. بقیه حوزه ها: 29.2 درصد

فرم درخواست مشاوره
لطفا جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره های آموزشی مدرسه کسب و کار آیا، این فرم را تکمیل کرده تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.
SUBSCRIBE TO NEWSLETTER
All rights reserved © Company Name, 2014
Dolor aliquet augue augue sit magnis, magna aenean aenean et! Et tempor, facilisis cursus turpis tempor odio, cursus montes ac turpis. Ultrices! Massa integer augue ridiculus adipiscing, massa cras pid. Turpis placerat scelerisque, vut odio mus non, mattis porttitor, nunc odio, turpis tortor sit? Pid amet, sed facilisis.
  • Goblinus globalus fantumo tandempo
  • Scelerisque cursus dignissim donus
  • Montes vutario lacus quis arcupolisio
  • Leftomato denitro oculus tepircos den
  • Spiratio dodenus christmas popupius
  • Afrenius globalus spiritum tandempo
  • Fitatos vutario lacus quis arcup delis