کتابخانه

معرفی کتاب دارن هاردی

کتاب ترن هوایی کارآفرینی اثر دارن هاردی است و او در این کتاب به دلایل شکست کسب و کارها و راهکارهایی که برای عبور از این مشکلات وجود دارد می پردازد. در این کتاب به مواردی پرداخته می شود که علاوه بر اینکه بسیار جذاب هستند باعث شگفتی شما خواهند شد و شما در می یابید که دلایل شکست کسب و کارها مدیریت موجودی، رقبای سرسخت، سرمایه، اعتبار و مواردی از این دست نیست بلکه همه این شکست ها دلیل درونی دارد و به دلایل بیرونی ارتباط ندارد. دارن در این کتاب می گوید که دلایل شکست ها عموما ذهنی و احساسی هستند.

معرفی کتاب ترن هوایی کارآفرینی

کتاب ترن هوایی کارآفرینی چاپ سال 2015 در آمریکاست و از میان هزاران کتاب موفقیت و کارآفرینی جز پرفروش ترین ها به حساب می آید. این کتاب همچنین توسط نشریه ها و مجلات کارآفرینی متعدد در رتبه تاثیرگذارترین کتب این حوزه جای گرفته است.
این اثر از دارن هاردی شما را برای یک سواری جذاب و هیجان انگیز بر ترن هوایی کارآفرینی آماده می کند. این کتاب به شما هشدارهای متعددی در زمینه شک وتردید، عبور از خاطرات و حوادث تلخ گذشته و ترس از آینده می دهد و شما را در موارد متعددی مورد حمایت قرار می دهد. مواردی مانند مخالفت های متعدد، رد شدن ها و دردهای ناشی از شکست ها.
دارن در ادامه به شما آموزش های مختلفی در زمینه های انگیزه دادن ها و توسعه مهارت فردی می دهد و تمام فاکتورهایی که ممکن است به دلایل مختلف در شما شکل بگیرد و باعث شکست شما در عرصه های مختلف شود را با ترفندهای متعدد خنثی می کند.
اگر در آینده خود، کسب و کاری را متصور می شوید اما از آنچه ممکن است در این راه برای شما پیش بیاید می ترسید، این کتاب بهترین راهنمای شما خواهد بود. پیشنهاد می کنیم قبل از خواندن این کتاب مقاله کارآفرینی چیست را هم مطالعه کنید.

دارن هاردی
دارن هاردی

درباره نویسنده:

دارن هاردی یکی از برجسته ترین و مشهورترین نویسندگان و سخنرانان انگیزشی جهان است که سالهاست در این حوزه فعالیت داشته است. بسیاری او را ستاره موفقیت می نامند و معتقدند آنچه او آموزش می دهد می تواند زندگی هر کسی را متحول کند. او متولد 1971 در آمریکاست و علاقه ای به درس و دانشگاه هم نداشته است. او توانسته در 27 سالگی میلیاردر شود و هر آنچه برای رسیدن به این ثروت میلیاردی آموخته را در کتاب هایش به همه آموزش می دهد.

به ما بگو چطور هستیم ؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
نمایش بیشتر

مدرسه کسب و کار آیا

مدرسه کسب و کار آیا، یک موسسه آموزش مهارت‌های فردی و توسعه کسب و کار است که ماموریت آن آموزش روش‌های ایده‌پردازی، راه اندازی و ارتقای کسب و کار، مهارت‌های مذاکره و فروشندگی حرفه ای و به صورت کلی ارتقا و رشد افراد، مدیران و سازمان ها می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا