بنز مورد اعتماد ترین برند خودروی جهان

یکی دیگر از آمارهایی که در انتهای سال 2019 میلادی منتشر گردیده است، فهرست مورد اعتماد ترین برندهای خودرویی جهان است. موسسه معتبر  CarMD اخیرا نتایج اختصاصی خود از رتبه بندی خودورها در سال 2019 ارائه داده است. در ادامه خبر ” بنز مورد اعتماد ترین برند خودروی جهان “ با مدرسه کسب و کار آیا همراه باشید.

موسسه CarMD رتبه بندی خود را بر اساس شاخص میزان سلامت و قابل اعتماد بودن خودرو نموده است. این بررسی نشان می دهد که کدام خودرو ها مطمئن تر بوده و هزینه ی کمتری برای مالک خودرو دارد. به گفته این موسسه، بیش از 14.4 میلیون خودرو بین بازه زمانی سال های 1996 تا 2019 مورد بررسی قرار گرفته اند که نتیجه ی قابل توجهی در پی داشته است.

داده های بدست آمده حاکی از این است که از بین تمامی برندهای خودروسازی در سراسر جهان، کمپانی مرسدس بنز از بقیه قابل اعتماد تر بوده و مشکلات کمتری برای مالکین خود ایجاد نموده است. پس از مرسدس بنز، میتسوبیشی، بیوک، رام و فورد رتبه های بعدی این رنکینگ هستند.

زمانی که صحبت از روشن شدن چراغ چک و هزینه های رفع ایرادات آن به میان می آید، برند KIA در صدر جدول می ایستد. هزینه رفع ایرادات ناشی از روشن شدن چراغ چک خودورهای این برند، 321 دلار برآورد شده است.

لیست برند های تولید کننده خودرو که کمتر از دیگران چراغ چک روشن در آن ها دیده می شود به شرح زیر است:

بنر شخصیت شناسی mbti