بدون مدرک تحصیلی در تسلا استخدام شوید

ایلان ماسک بنیان گذار و مدیر عامل کمپانی تسلا در آخرین مصاحبه ای که داشته اعلام نموده که استخدام شدن در این کمپانی نیازی به مدرک تحصیلی دانشگاهی و حتی فارغ التحصیل شدن از دبیرستان ندارد. او که موسس تسلا، پی پال و اسپیس اکس است به تازگی یک آگهی استخدام در صفحه توئیترش منتشر نموده و از همه علاقمندان و کسانی که به کار کردن در حوزه هوش مصنوعی علاقه دارند دعوت نموده تا با او همکاری کنند. در ادامه مطلب ” بدون مدرک تحصیلی در تسلا استخدام شوید “ با ما همراه باشید.

متن توئیتی که ایلان ماسک مدیر عامل تسلا در صفحه توئیتر خود منتشر نموده است به شرح زیر است:

” نداشتن مدرک تحصیلی، مانعی برای همکاری شما با تسلا نخواهد بود “

ایلان ماسک همچنین اعلام نموده است که قصد دارد از شبکه اجتماعی توئیتر برای استخدام نیرو در بخش هوش مصنوعی کمپانی خود استفاده کند. او در یک توئیت جداگانه نوشت:

” به کمپانی تسلا و واحد هوش مصنوعی اش بپیوندید. من هر روز به صورت مستقیم با تیم هوش مصنوعی از طرق مختلف مثل ایمیل و پیام در ارتباط هستم و هر روز تقزیبا با هم جلسه می گذاریم. “

کمپانی تسلا اعلام نموده که در سه ماهه پایانی سال 2019 سود هنگفتی معادل 386 میلیون دلار داشته. سود هنگفت تسلا و ایلان ماسک در سال 2019

او در یک توئیت دیگر اضافه نموده است که اهمیتی برایش ندارید که اگر دکترا نداشته باشید یا حتی از دبیرستان هم فارغ التحصیل نشده باشید. مهم فاکتورهایی است که ما به دنبالش هستیم که اگر در خودتان آنها را می بینید می توانید استخدام شوید. اما موضوع به همین آسانی هم نیست و او در ادامه اظهار نموده که گرچه مدرک تحصیلی برای من ملاک نیست اما داوطلبان باید آزمون ورودی سفت و سختی را بگذرانند.

ایلان ماسک در توئیتر گفت که برای تسریع روند تحویل خودورهای تسلا، شب سال نو به کارخانه Tesla در کالیفرنیا رفته است. اضافه کاری ایلان ماسک در شب سال نو میلادی

مدیر عامل تسلا در سال های پیشین هم مصاحبه هایی این چنینی داشته و اعلام نموده است که:

از دیدگاه من اگر فردی از یک دانشگاه معتبر و بزرگ فارغ التحصیل شود، این بدین معنی است که پتانسیل های بالایی دارد اما اگر چنین نبود دلیل بر این نیست که او نمی تواند کارهای بزرگی انجام دهد. اگر به گذشته برگردید خواهید دید که افرادی مانند استیو جابز، لری الیسون و بیل گیتس تحصیلات دانشگاهی نداشته اند. پس فرصت بسیار خوبی است تا بتوان افراد این چنینی را نیز استخدام نمود.

فرم درخواست مشاوره
لطفا جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره های آموزشی مدرسه کسب و کار آیا، این فرم را تکمیل کرده تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.
SUBSCRIBE TO NEWSLETTER
All rights reserved © Company Name, 2014
Dolor aliquet augue augue sit magnis, magna aenean aenean et! Et tempor, facilisis cursus turpis tempor odio, cursus montes ac turpis. Ultrices! Massa integer augue ridiculus adipiscing, massa cras pid. Turpis placerat scelerisque, vut odio mus non, mattis porttitor, nunc odio, turpis tortor sit? Pid amet, sed facilisis.
  • Goblinus globalus fantumo tandempo
  • Scelerisque cursus dignissim donus
  • Montes vutario lacus quis arcupolisio
  • Leftomato denitro oculus tepircos den
  • Spiratio dodenus christmas popupius
  • Afrenius globalus spiritum tandempo
  • Fitatos vutario lacus quis arcup delis