اضافه کاری ایلان ماسک در شب سال نو میلادی

ایلان ماسک که به کار کردن در تمام روزهای سال حتی در شب تولدش مشهور است، در توئیتر خود اعلام نمود که برای تسریع روند تولید و تحویل خودورهای کمپانی تسلا، شب سال نو را اضافه کاری نموده و به محل کارخانه شرکت Tesla در ایالت کالیفرنیای آمریکا رفته است. ایلان ماسک این توئیت را زمانی منتشر کرد که یکی از کاربرانش از او سوال کرده بود که شب سال نو کجا بوده است. با توجه به سابقه ی ایلان ماسک بابت کار کردن در ساعات نامتعارف، انتظار می رفت او در روز سال نو میلادی به کارخانه Space X در بوکا چیکا ایالت تگزاس سر بزند، اما او مردم را سورپرایز نمود و در محل کارخانه خودورهای برقی تسلا حضور یافت. در ادامه خبر ” اضافه کاری ایلان ماسک در شب سال نو میلادی “ با ما همراه باشید.

Elon musk که در هفته بالای 120 ساعت کار می کند، قول داده بود که در سه ماهه چهارم سال 2019 رکورد تحویل خودرو را می شکند به همین دلیل در تمام روزهای آخر سال اعم از تمام تعطیلی سر کار بود و به تعطیلات نرفت. در ارتباط با همین بازدید، کاربران Reddit عکس های متعددی از حضور ماسک در جمع هریداران خودورهایش در کارخانه تسلا، منتشر نموده اند.

همچنین ویدیوهایی نیز از این بازدید منتشر شده که ایلان ماسک در میان مشتریان حضور دارد و از آن ها درباره مدت زمان انتشار برای تحویل خودروی شان سوال می کند. یکی از مشتریان می گوید که بیش از 5 ساعت است در هوای سرد در صف منتظر مانده که ماسک پس از شنیدن این جمله به فکر فرو می رود.

کمپانی تسلا در روز ها و ماه های پایانی سال 2019 روزهای پر مشغله ای را پشت سر گذاشت و این شلوغی حتی در روز سال نو میلادی هم ادامه داشته است. گزارش ها نشان می دهد که مردم صف های طولانی برای تحویل خودورها در روز سال نو میلادی تشکیل داده اند که در تاریخ تسلا بی سابقه بوده است.

ترجمه از interestingengineering.com