ارزش بیت کوین تا 2 ماه دیگر باز هم افزایش پیدا می کند

ارزش بیت کوین در ماه های اخیر تلاطم زیادی داشته و پس از اینکه ارزشش به زیر 8000 دلار رسید، نتوانست این سد را بشکند و دوباره اوج بگیرد. امروز ارزش این رمز ارز 7000 دلار است، اما تحلیل گران پیش بینی می کنند که با توجه به روند بازار جهانی بیت کوین دوباره اوج می گیرد. در ادامه خبر ” ارزش بیت کوین تا 2 ماه دیگر باز هم افزایش پیدا می کند “ با ما همراه باشید.

فیلیپ سوییفت یکی از برترین تحلیل گران حوزه بیت کوین معتقد است با توجه به اتفاقات بازار و بررسی نمودار های مختلف به این نتیجه رسیده که بیت کوین تا یکی دو ماه دیگر در آستانه رویکرد  Bullish قرار خواهد گرفت که بدین معناست که در قیمت بیت کوین افزایش چشمگیری را شاهد خواهیم بود.

آنچه که احتمال افزایش قیمت بیت کوین را دو چندان می کند، نصف شدن پاداش استخراج بیت کوین است که تقریبا هر چهار سال یکبار رخ می دهد. آخرین بار این اتفاق 3 سال پیش رخ داد که از آلن زمان تا کنون کاهش پاداش استخراج انجام نگردیده بود. با توجه به آنچه ترند های گوگل نمایش می دهند، متوجه می شویم که سرچ کلمه کلیدی Bitcoin halving در گوگل بسیار زباد شده که خود نشان از علاقه مجدد مردم به این حوزه است.

تحلیل گر صاحب نظر دیگری به نام  Plan B هم بر اساس مدل جریان و انباشت به نتیجه ی مشابهی رسیده است. این مدل در بیت کوین به معنی مقادیر استخراج شده از آن در سال است. همچنین تجربه نشان داده است هرگاه پاداش استخراج بیت کوین در سال های گذشته کاهش داشته، قیمت بیت کوین سیر صعودی به خود گرفته است. تحلیل گران حوزه پول های الکترونیک معتقدند، در ماه های آینده ارزش هر بیت کوین از 13000 دلار هم عبور نموده و رکوردی تاریخی را به ثبت می رساند.

موسسه کسب و کار آیا دوره دیجیتال مارکتینگ برگزار می کند.