کتابخانه

جادوی فکر بزرگ

magic of thinking big

معرفی کتاب جادوی فکر بزرگ

در کتاب جادوی فکر بزرگ می خوانیم

جادوی فکر بزرگ نوشته نوشته دیوید جوزف شوارتز، استاد سابق دانشگاه و رهبر پیشگام انگیزه در ایالات متحده می باشد. در جای جای این کتاب راهکارها و اصول سودمند متعددی ارائه می شود تا به شما این توانایی را بدهد

که بتوانید بزرگ فکر کردن را بیاموزید. شوارتز بر این باور است که با بزرگ فکر کردن می توان به موفقیت و رضایتی که آرزویش را دارید تا در زندگی به آن دست پیدا کنید، برسید.

هر کدام از راهکارهای این کتاب، با ارائه یک سرگذشت واقعی و فوق العاده شرح داده شده است که نه تنها مفهوم را به شما به بهترین شکل منتقل می کند بلکه راهکارهای اجرایی را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید از آن در دنیای واقعی بهره لازم را ببرید. اصول و راهکارهایی که در این کتاب عرضه می شود، راهکارهای برتر مغزهای متفکری است که ارزش بسیاری دارند.

اصول بزرگانی همچون داوود نبی که فرمود: آدمی همان است که در دلش فکر میکند، یا امرسون که بیان کرد: افکار هستند که بر دنیا حکومت می کنند. برای افزایش مهارت فردی در حوزه کنترل احساسات می توانید از دوره هوش هیجانی دیدن کنید.

معرفی کتاب جادوی فکر بزرگ

در صفحه صفحه کتاب جادوی فکر بزرگ رویکردهای اثبات شده بیان می گردد که همه آن را قبول دارند و مانند جادو می توانند معجزه کنند. این کتاب برای انسان های باهوش مانند نقشه راه واقعی برای ساختن یک زندگی موفق است که به راحتی در اختیارشان قرار دارد. شعار کتاب به زبان ساده این است که شما به استعداد درخشان نیاز ندارید تا به انسانی بزرگ تبدیل شوید، بلکه باید عادت بزرگ فکر کردن را در خود پرورش دهید.

david j schwartz
david j schwartz

درباره نویسنده:

دیوید جی شوارتز در سال 1927 در آمریکا به دنیا آمد و تا زمانی که در سال 1987 چشم از جهان فرو بست، در لیست برترین سخنرانان جهان و نویسندگان شاخص در زمینه انگیزشی بود. او در مدت زندگی اش استاد دانشگاه جورجیا بود و به شرکت های متعددی مشاوره می داد و مدیران بسیاری از توصیه های وی در جهت بهبود شیوه های رهبریشان استفاده نموده اند.

به ما بگو چطور هستیم ؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
نمایش بیشتر

مدرسه کسب و کار آیا

مدرسه کسب و کار آیا، یک موسسه آموزش مهارت‌های فردی و توسعه کسب و کار است که ماموریت آن آموزش روش‌های ایده‌پردازی، راه اندازی و ارتقای کسب و کار، مهارت‌های مذاکره و فروشندگی حرفه ای و به صورت کلی ارتقا و رشد افراد، مدیران و سازمان ها می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا