کتابخانه

معرفی کتاب ثروتمندترین مرد بابل

the richest man in the babylon

معرفی کتاب ثروتمندترین مرد بابل  نوشته جرج کلاسون، کتاب قدیمی اما بسیار پر فروش و موفق است که اگر بخواهیم ساده بگوئیم، به این سوالات پاسخ می دهد که علت مشکلات مالی که مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند چیست؟ چرا بعضی از افراد با کار زیاد هم موفق نمی شوند و در فقر به سر می برند و بعضی با کار کم ثروتمند می شوند؟ راهکار واقعی و درست برای حل مشکلات مالی کجاست؟

این کتاب حدود صد سال پیش به رشته تحریر در آمده و از آن زمان تا کنون راه حل سوالات فوق را در اختیار مردم قرار داده است اما هنوز تعداد بسیار بسیار زیادی هستند که با فقر و مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنند و از راهکارهای معجزه آسای این کتاب استفاده نمی کنند. وارن بافت ، سرمایه گذار آمریکایی می گوید: خیلی اوقات از من سوال می شود که چکار کنیم تا میلیاردر شویم و جواب من این است : رازهای رسیدن به موفقیت ساده هستند اما آسان نیستند. برای نمونه موفق در این حوزه پیشنهاد می کنیم زندگی‌نامه مانی خوشبین کارآفرین موفق ایرانی را مطالعه کنید.

در کتاب ثروتمندترین مرد بابل می خوانیم :

کتاب ثروتمند ترین مرد بابل در واقع مجموعه ای از داستان هایی است که واقعا اتفاق افتاده اند و در حین آن راهنمایی های مالی و توصیه های اقتصادی مشخص و قابل درک و اجرا برای همگان ارائه شده است. تفاوت عمده کتاب کلاسون با بقیه کتاب ها این است که کتاب ثروتمند ترین مرد بابل راهکارهای عملی وساده ارائه می دهد. راز ثروتمند شدن در این کتاب بدین شکل خلاصه می شود: ” اول سهم خودتان را از درآمد بردارید ”

مطالعه این کتاب و انجام همه مراحل عملیاتی آن به همه کسانی که دغدغه مالی دارند، صد در صد توصیه می شود.

جرج ساموئل کلاسون
جرج ساموئل کلاسون

درباره نویسنده جرج ساموئل کلاسون :

جرج ساموئل کلاسون، نویسنده آمریکایی است که کتاب ثروتمند ترین مرد بابل را در سال 1926 منتشر کرده است. او متولد میزوری ایالت لوئیزیاناست و صاحب دو کمپانی نقشه کلاسون و انتشارات کلاسون می باشد. او جزوات بسیاری در مورد موفقیت مالی و در قالب بابل باستان منتشر کرده است که بعدها از جمع آوری همه آنها، کتاب ثروتمندترین مرد بابل، حاصل گردیده است.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

به ما بگو چطور هستیم ؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
نمایش بیشتر

مدرسه کسب و کار آیا

مدرسه کسب و کار آیا، یک موسسه آموزش مهارت‌های فردی و توسعه کسب و کار است که ماموریت آن آموزش روش‌های ایده‌پردازی، راه اندازی و ارتقای کسب و کار، مهارت‌های مذاکره و فروشندگی حرفه ای و به صورت کلی ارتقا و رشد افراد، مدیران و سازمان ها می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا