کتابخانه

معرفی کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

معرفی کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید نوشته ناپلئون هیل ماحصل مطالعات و پژوهش های 20 ساله ناپلئون هیل وی  در زمینه موفقیت در سطح جهانی می باشد.

در کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید میخوانیم

بیندیشید و ثروتمند شوید، حاصل 20 سال پژوهش ناپلئون هیل بر روی زندگی بیش از 500 نفر از موفق ترین و ثروتمند ترین افراد کره زمین است که در طول آن 13 گام برای رسیدن به رویاهای شما نام برده می شود. این کتاب فروشی بالای 100 میلیون نسخه در سراسر جهان داشته و تحسین بسیاری از جمله محمد علی کلی، باب پراکتور و بسیاری دیگر را برانگیخته است.

هنر این کتاب این است که افکار ذهنی شما را تخریب و به نحوی غیر مستقیم شما را وادار می کند که روی ذهنتان کار کنید و فکرتان را ثروتمند کنید. وی در جای جای این کتاب یادآور می شود که جرقه ی هر موفقیتی از ذهن شما شروع می شود.

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید هنگامی که در سال ۱۳۹۷ به چاپ رسید، به‌عنوان یکی از کتاب‌های الهام‌بخش مهم زمان خود با بیش از پانزده میلیون نسخه فروش است.

این كتاب به نقشه‌ی راه برای میلیون‌ها نفر تبدیل شد تا از فقر دوران رکود اقتصادی بگریزند و برای خود، خانواده‌ها، و در موارد بی‌شماری، کارمندان خود رفاه فراهم کنند.

خواندن این کتاب به همراه کتاب چگونه دوست پیدا کنیم و بر مردم تأثیر بگذاریم از دیل کارنگی و کتاب نیروی افکار مثبت از نورمن وینست پیل، بر مردان و زنانی که در زندگی‌ها و حرفه‌های خویش به دنبال موفقیت هستند واجب می‌شود.

آنچه به آن فکر کید دست می یابید!

تمام مطالب این کتاب با ارائه مثال عینی همراه بوده و پیامش را بسیار هوشمندانه به مخاطب منتقل می‌کند. این کتاب که به عقیده بسیاری میلیون ها دلار می ارزد و نقشه راه تعداد کثیری از بزرگان عرصه موفقیت بوده است. ناپلئون هیل در اکثر کتاب هایش که هر کدام از دیگری موفق تر بوده است بریک اصل تاکید دارد و آن این است که :

آنچه ذهن می تواند تصور و باور کند، دست یافتنی است.

این که این اتفاق چطور می افتد و چطور تفکر و عقیده می تواند باعث موفقیت هر شخص شود، در کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید به طور مفصل توضیح داده شده است.

ناپلئون هیل
ناپلئون هیل

درباره نویسنده:

ناپلئون هیل در سال 1883 میلادی در یک خانواده بسیار معمولی در آمریکا به دنیا آمد. وی مادرش را در 10 سالگی از دست داد. او از همان کودکی روی پای خود ایستاد و به دلیل استعداد و علاقه ای که در خبرنگاری داشت، در 13 سالگی به یک خبرنگار بدل گردید و به دلیل اینکه  پدرش 2 سال بعد از فوت مادرش با زنی ازدواج کرد و ناپلئون را رها کرد، خرج خود را از همان سن کم از خبرنگاری تامین می کرد.

رئیس ناپلئون به دلیل مقاله های خوبی که می نوشت، وی را مامور به مصاحبه با افراد ثروتمند کرد. یکی از آنها اندرو کارنگی بود که استعداد هیل را کشف و به وی پیشنهاد کاری 20 ساله داد تا راز موفقیت ثروتمندان و افراد موفق را کشف کند و در نهایت یک فرمول موفقیت به برای ارائه به مردم بدست بیاورد.

ناپلئون هیل جز اولین کسانی بود که فکر نوشتن درباره موفقیت به سرش افتاد و کمبود اطلاعات باعث شد تا وی به مطالعه گسترده بپردازد. مطالعات و پژوهش های 20 ساله ناپلئون هیل وی را تبدیل به خبره ترین فرد در زمینه موفقیت در سطح جهانی نموده که ماحصل آن نگارش کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید می باشد.

به ما بگو چطور هستیم ؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
نمایش بیشتر

مدرسه کسب و کار آیا

مدرسه کسب و کار آیا، یک موسسه آموزش مهارت‌های فردی و توسعه کسب و کار است که ماموریت آن آموزش روش‌های ایده‌پردازی، راه اندازی و ارتقای کسب و کار، مهارت‌های مذاکره و فروشندگی حرفه ای و به صورت کلی ارتقا و رشد افراد، مدیران و سازمان ها می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا