کتابخانه

معرفی کتاب موفقیت نامحدود در 20 روز

کتاب موفقیت نامحدود در 20 روز مربوط به آن دسته از آدم هایی هستند که با وجود فرصت های زیاد موفق دچار شکست شده اند و عملا نتوانسته اند با آن جایگاهی که هدف بود برسند. این کتاب از زبان یک میلیونر ثروتمندی نوشته شده که توانسته در کنار شکست ها به موفقیت های زیادی دست پیدا کند.

در کتاب موفقیت نامحدود در 20 روز میخوانیم

این کتاب نوشته آنتونی رابینز بزرگ است. اغلب اوقات مردم به دنبال پیدا کردن راه و روش صحیح هستند اما چون تصور می کنند گم شده اند، تبدیل به افرادی شکست خورده می شوند. همان طور که پیش تر ذکر شد، این کتاب نوشته آنتونی رابینز است که در همه دنیا شناخته شده است و از موفق ترین و البته ثروتمندترین افراد حال حاضر جهان به شمار می رود. به همین دلیل مطالعه این کتاب باید در اولویت های شما قرار داشته باشد. او در این کتاب می گوید: از نظر من افراد موفق، شکست خورده ترین افراد جهان هستند. حال شاید این سوال را بپرسید که چرا پس هر کسی که شکست خورده است و من می شناسم، این طور نیست؟ پاسخ سوال شما در جای جای این کتاب داده می شود.

مطالعه این کتاب جادویی و به کار بستن راهکارهایی که تونی رابینز در آن اشاره نموده است به این معنی نیست که شما دیگر هیچ گاه شکست نمی خورید. شما باید بدانید برای رسیدن به موفقیت و اهداف بزرگ باید شکست بخورید. افراد موفق زمانی که در می یابند کاری که انجام داده اند نتیجه نداده و به عبارتی شکست خورده اند، سریعا راه و روش خود را تغییر داده و راه جدید و البته بهتری را امتحان می کنند.

برای انسان های موفق زندگی مانند یک پازل است. آنها آنقدر تکه های پازل را در کنار یکدیگر می چینند تا سرانجام پازل چیده شده و به شکل نهایی خود برسد. آنتونی رابینز در این کتاب یک پیام مهم را به شما می دهد و آن هم این است که هیچ وقت در بن بست گیر نکنید. اگر زندگی کنونی شما شامل رابطه عاطفی ، روابط شغلی و هر جنبه دیگر آن شما را از هدفتان دور می کند یا مانع رسیدن شما به هدفتان می شود، آن را کنار بگذارید.

این کتاب به شما یادآور می شود که شما باید به نتایج کارها دقت کنید و ببینید کارتان چه سرانجامی داشته است. شما باید فرد منعطفی باشید و برای انجام امور انعطاف پذیری نشان دهید. این ویژگی همه افراد موفق در سرتاسر جهان است. شما هم می توانید با انجام تست هوش هیجانی رایگان به میزان مهارت خود در مواجه به چالش ها پی ببرید.

رابینز به مخاطبین خود می گوید، شمایی که این کتاب را خریده اید مانند کسانی نباشید که فقط یک کتاب را خریداری می کنند و آن را نخواهنده رها می کنند. توصیه این است اگر می خواهید موفق شوید، این کتاب را با دقت بخوانید به راهکارهای موجود در آن عمل کنید.

آنتونی جی رابینز
آنتونی جی رابینز

درباره نویسنده:

آنتونی جی رابینز متولد 1960 میلادی در کالیفرنیاست. به عقیده بسیاری او موفق ترین و مشهورترین نویسنده و سخنران انگیزشی، استاد دانشگاه و همین طور مربی ارتقا عملکرد آمریکایی است. او عمده شهرت خود را از نگارش کتاب هایی با موضوع موفقیت بدست آورده که از شاخص ترین آنها می توان به کتاب قدرت نامحدود اشاره نمود. آنتونی همچنین یکی از موفق ترین انسان های حال حاضر دنیاست چرا که با تلاش فراوان توانست در مدت کوتاهی به تمام آرزوهای خود برسد و درآمد سالیانه میلیون دلاری داشته باشد.

به ما بگو چطور هستیم ؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای
نمایش بیشتر

مدرسه کسب و کار آیا

مدرسه کسب و کار آیا، یک موسسه آموزش مهارت‌های فردی و توسعه کسب و کار است که ماموریت آن آموزش روش‌های ایده‌پردازی، راه اندازی و ارتقای کسب و کار، مهارت‌های مذاکره و فروشندگی حرفه ای و به صورت کلی ارتقا و رشد افراد، مدیران و سازمان ها می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا