کتابخانه

معرفی کتاب قورباغه‌ات را قورت بده

کتاب قورباغه ات را قورت بده، کتابی است که راهکارهای فوق العاده ای به شما ارائه می دهد تا شما بتوانید تنبلی را کنار گذاشته و کارهای بیشتری در زمان کمتر نسبت به گذشته انجام دهید. نویسنده در این کتاب 21 مرحله کاربردی و عملی را که از بهترین ایده ها و بینش ها برای مدیریت زمان و برنامه ریزی جهت انجام امور تشکیل شده، آموزش می دهد. یکی از تفاوت های این کتاب با دیگر کتاب های این حوزه این است که برایان تریسی هر آنچه را که به شما آموزش می دهد به صورت عملی و با انجام تمرینات همراه نموده تا شما بتوانید فورا آنها را به کار ببندید.

معرفی کتاب قورباغه‌ات را قورت بده

این کتاب از مهم ترین، حیاتی ترین و قدرتمندترین اصول کارایی فردی تشکیل گردیده که یک جا در اختیار مخاطب قرار گرفته است. در جای جای این کتاب جهت صرفه‌جویی در زمان راهکارهای متعددی ارائه گردیده که از اصول روانشناسی و روانشناختی پیروی می کنند. این کتاب مانند دیگر ;;کتاب مدیریت زمان و مدیریت شخصی نیست که اصول نظری را به شما آموزش دهد. این کتاب به شما اعمال مشخصی را می آموزد که می توانید بلافاصله آنها را به کار بگیرید و نتایج آن را سریعا مشاهده کنید.
آنچه برایان تریسی در این کتاب به مخاطب آموزش می دهد حول بالا بردن بهره وری، بازده و کارایی فردی است و با شما کاری می کند که ارزش و اعتبار شما در دنیای واقعی بالاتر برود. تک به تک 21 راهکاری که در این کتاب توسط برایان تریسی آموزش داده می شود به خودی خود ضروری هستند و باید دقیقا رعایت شوند. این 21 مطلب مانند مواد غذایی متنوع هستند که همگی باید برای تامین موارد ضروری به بدن انسان برسند.
اگر بخواهیم در دید کلی آنچه در این کتاب تدریس می شود را برای شما بازگو کنیم، باید بگوئیم این کتاب برنامه ریزی و مدیریت زمان را آموزش داده و به شما این پیام را می رساند که کلید موفقیت عمل کردن است. این اصول به شما کمک می کنند تا سرعت عملکردتان بالاتر برود و بتوانید امور را به بهترین شکل و در کمترین زمان مدیریت کنید.

یک سوال : به نظر شما شما چقدر مهارت کافی در کنترل احساسات خود برای مدیریت بهتر زمان و کارها را دارید؟ اگر پاسخی ندارید می توانید با انجام تست رایگان هوش هیجانی بار ان میزان مهارت خود در کنترل احساسات را بسنجید تا بدانید چقدر مهارت کافی برای کنترل زمان و کارهای خود دارید.

برایان تریسی

درباره نویسنده:

برایان تریسی، سخنران و نویسنده نامی 75 ساله حوزه رهبری، برنامه ریزی، فروش، اعتماد به نفس، خلاقیت، هدف گذاری، مدیریت، موفقیت و استراتژی های کسب و کار است. او مدیرعامل کمپانی برایان تریسی اینترنشنال است. وی تا کنون ده ها کتاب تاثیر گذار در زمینه های خودیاری و مدیریت شخصی به رشته تحریر درآورده که بسیاری با مطالعه آنها توانسته اند به موفقیت های بسیاری رسیده و به جمع ثروتمندان جهان بپیوندند. او تا کنون 4 بار به ایران سفر کرده و سخنرانی های متعددی انجام داده است. در یکی از حضورهای خود با اقای دکتر یحیی علوی مدیر مدرسه کسب و کار آیا نیز دیداری داشتند.

به ما بگو چطور هستیم ؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
نمایش بیشتر

مدرسه کسب و کار آیا

مدرسه کسب و کار آیا، یک موسسه آموزش مهارت‌های فردی و توسعه کسب و کار است که ماموریت آن آموزش روش‌های ایده‌پردازی، راه اندازی و ارتقای کسب و کار، مهارت‌های مذاکره و فروشندگی حرفه ای و به صورت کلی ارتقا و رشد افراد، مدیران و سازمان ها می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا