فیس بوک به شما پول پرداخت می کند

فیس بوک یکی از موفق ترین، پر بازدید ترین و پر مراجعه کننده ترین شبکه های اجتماعی جهان است که 16 سال است در صدر پر طرفدار ترین شبکه های اجتماعی جهان جای گرفته است. این شبکه اجتماعی محبوب به تازگی اعلام نموده است که قصد دارد بابت صدای کاربران خود به آن ها پول پرداخت کند تا بتواند با جمع آوری یک پایگاه داده قوی برای سیستم تشخیص صدای خود، سرویس دهی بهتری به همه کاربران داشته باشد. در ادامه مطلب ” فیس بوک به شما پول پرداخت می کند “ با مدرسه کسب و کار آیا همراه باشید.

کمپانی فیس بوک در آخرین اطلاعیه خود اعلام نموده است که به کاربران منتخب بابت صدایشان پول پرداخت می کند تا به واسطه این پرداخت هزینه بتواند از صدای آن ها در راستای تقویت ابزارهای تشخیص صدای خود استفاده نماید. کاربران باید یک عبارت را 5 بار ضبط نموده و آن را برای فیس بوک ارسال نمایند. در ازای این کار هم فیس بوک به آنها مبلغ 5 دلار پرداخت می نماید. نام این پروژه ” تلفظ ” نام دارد و فیس بوک قصد دارد تا می تواند صداها و لهجه های مختلف را جمع آوری نموده و Data Base خود را برای محصولاتی مانند WhatsApp و هدست های VR تا می تواند بهبود ببخشد.

یکی دیگر از کمپانی هایی که برای تقویت این نوع دیتابیس هزینه های کلانی انجام می دهد، Amazon است. آمازون یک گروه فوق حرفه ای استخدام نموده تا دستورات مورد نظر خود را با لهجه های متعدد جمع آوری نموده و تبدیل به موارد نرم افزاری کند تا دستیار صوتی Alexa بتواند انواع صدا ها و گویش ها را تشخیص دهد. آمازون همچنین اعلام نموده است که جمع آوری اطلاعات باید بسیار قوی تر و گسترده تر انجام گیرد زیرا اگر Alexa بخواهد تمام صحبت ها را درک کند نیازمند به Data base قوی تری هستیم.

فرم درخواست مشاوره
لطفا جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره های آموزشی مدرسه کسب و کار آیا، این فرم را تکمیل کرده تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.
SUBSCRIBE TO NEWSLETTER
All rights reserved © Company Name, 2014
Dolor aliquet augue augue sit magnis, magna aenean aenean et! Et tempor, facilisis cursus turpis tempor odio, cursus montes ac turpis. Ultrices! Massa integer augue ridiculus adipiscing, massa cras pid. Turpis placerat scelerisque, vut odio mus non, mattis porttitor, nunc odio, turpis tortor sit? Pid amet, sed facilisis.
  • Goblinus globalus fantumo tandempo
  • Scelerisque cursus dignissim donus
  • Montes vutario lacus quis arcupolisio
  • Leftomato denitro oculus tepircos den
  • Spiratio dodenus christmas popupius
  • Afrenius globalus spiritum tandempo
  • Fitatos vutario lacus quis arcup delis