اخبار

بورس به روال عادی بازگشت

بورس به روال عادی بازگشت

روز شنبه و در پی ترور و شهادت سردار قاسم سلیمانی در بغداد، بورس اوراق بهادار تهران روز خود را با سقوطی تاریخی آغاز نمود. 14 دی ماه 1398 بورس روز خوبی را تجربه نکرد و ریزشی معادل 15 هزار واحد داشت که بسیاری را در ایران نگران نمود. پس از این سقوط، شاخص بورس به کانال 369000 وارد شد که عددی پایین برای این روزهای بورس می باشد. اما خبر ها حاکی از این است که این سقوط دوامی نداشته و هم اکنون شاخص مثبت شده و بورس به روال عادی خود بازگشته است. در ادامه خبر ” بورس به روال عادی بازگشت “ با ما همراه باشید.

گزارش ها حاکی از این است که بورس اوراق بهادار تهران که پس از یک ماه و نیم رشد بی وقفه شاهد سقوط سنگینی بود، امروز پس از باز شدن، رشد چشمگیری داشته و به روال عادی خود بازگشته است. با توجه به خبرهایی که از بازار بورس دست به دست می شود، بورس اوراق بهادار تهران امروز و پس از گشایش در کمتر از 45 دقیقه رسدی بیش از 2600 واحد داشته و شاخص را از مرز 368 هزار واحد عبور داده است.

در این رشد 0.7 درصدی که هر چند زیاد نیست اما نوید بازگشت روزهای خوش را به بورس می دهد، سه نماد فارس، فملی و شبندر بیشترین تاثیر را داشته اند. پیش بینی می شود که بازار بورس که عکس العملی هیجانی به شهادت سردار سلیمانی نشان داد و هم اکنون قدری آرام گرفته، در روزهای آتی و بخصوص هفته آینده رشد سریع تری داشته و شاخص آن رکوردهای گذشته را نیز بشکند.

به ما بگو چطور هستیم ؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
نمایش بیشتر

مدرسه کسب و کار آیا

مدرسه کسب و کار آیا، یک موسسه آموزش مهارت‌های فردی و توسعه کسب و کار است که ماموریت آن آموزش روش‌های ایده‌پردازی، راه اندازی و ارتقای کسب و کار، مهارت‌های مذاکره و فروشندگی حرفه ای و به صورت کلی ارتقا و رشد افراد، مدیران و سازمان ها می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا