کتابخانه

معرفی کتاب با چرا شروع کن

کتاب با چرا شروع کن

سایمون سینک در این کتاب، از یک قانون اجتناب‌ناپذیر سخن می‌گوید: تا ندانید چرا می‌خواهید کاری را انجام دهید، بهتر است دست به انجام آن کار نزنید. تعریف او از وفاداری مشتری، کمی سخت‌گیرانه‌تر از تعریف متعارف وفاداری است. زیرا که وی حتی خریدهای مکرر را هم مصداق وفاداری نمی‌داند، مشتری وفادار از نظر سایمون سینک کسی است که حتی حاضر به آزمودن محصولِ بهتر رقبا نیز نباشد.

سرفصل های کتاب با چرا شروع کن

در این کتاب از موضوعاتی تحت عنوان اغواگری در فروش و الهام بخش بودن، سخن به میان می‌آورد، که با مطرح کردن استراتژی شرکت‌های شناخته شده‌ا‌ی مثل اپل، و با توضیحات مفصل درباره‌ی آن‌ها، روند صحیح در پیشرفت کسب و کارتان را ترسیم خواهد کرد.
این کتاب به شما نشان خواهد که چرایی خرید مشتریانتان را پاسخگو باشید، زیرا که مردم در نهایت چرای شما را می‌خرند و به آن وفادار می‌مانند.

سایمون سینک
سایمون سینک

درباره نویسنده:

سایمون سینک، مشاور سازمانی و سخنران انگیزشی آمریکایی بریتانیایی‌ تبار است، که هم‌اکنون به عنوان مربی ارتباطات استراتژیک در دانشگاه کلمبیا و عضو غیرموظف شرکت رند، فعالیت می‌کند. کتاب «با چرا شروع کنید: رهبران بزرگ چگونه الهام‌بخش می‌شوند» در سال ۲۰۰۹ به عنوان یکی از ۵ کتاب پر فروش سال در حوزه فروش و بازاریابی شناخته شد.

به ما بگو چطور هستیم ؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
نمایش بیشتر

مدرسه کسب و کار آیا

مدرسه کسب و کار آیا، یک موسسه آموزش مهارت‌های فردی و توسعه کسب و کار است که ماموریت آن آموزش روش‌های ایده‌پردازی، راه اندازی و ارتقای کسب و کار، مهارت‌های مذاکره و فروشندگی حرفه ای و به صورت کلی ارتقا و رشد افراد، مدیران و سازمان ها می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا