کتابخانه

کتاب باشگاه پنج صبحی ها

the 5 am club book

معرفی کتاب باشگاه پنج صبحی ها:  منحصر به فرد اثر رابین شارما، نویسنده و سخنران موفق جهان است. بسیاری از بزرگان حوزه موفقیت در جهان معتقدند این کتاب یک شاهکار بزرگ در این حوزه است که باعث ایجاد تغییرات اساسی در زندگی افراد می شود. این کتاب به طور زیرکانه و با استفاده از داستان سرایی اهمیت سحرخیزی را برای شما روشن می کند و علت اینکه افراد سحرخیز در زندگی خود موفق تر هستند را برای شما بیشتر باز می کند.
داستان این کتاب به گونه ای روایت می شود که یک بی خانمان میلیاردر به دو شخص که یکی هنرمند است و دیگری هم خانمی کارآفرین توصیه هایی می کند و قصد کمک کردن به آنها را دارد، زیرا آنها درگیر گرفتاری های فراوانی شده اند و از طرف باشگاه پنج صبحی ها توصیه های متعددی به آنها صورت می گیرد که زندگی شان را دگرگون می سازد.

باشگاه پنج صبحی ها
باشگاه پنج صبحی ها

در طی این کتاب، فرد بی خانمان به شما توصیه می کند که 5 صبح بیدار شدن چگونه می تواند زندگی شما را دگرگون کند و به شما آموزش می دهد کلا چطور می توان 5 صبح از خواب بیدار شد. منظور از باشگاه 5 صبحی ها در نام این کتاب کسانی است که 5 صبح از خواب بیدار می شوند و با این کار وقت زیادی برای خود می خرند. مضمون این کتاب این است که با ساعت 5 صبح بیدار شدن می توان بین 3 تا 4 ساعت زمان بیشتر برای فعالیت داشت و افراد می توانند از این فرصت استفاده کنند تا بیشتر کار کنند و از دیگران پیشی بگیرند.
به گفته بسیاری از بزرگان دنیای موفقیت، این کتاب زندگی افرادی را که انگیزه زندگی کردن ندارند به مسیر درست باز می گرداند و کاری می کند که دنیای این افراد دگرگون می شود.

رابین شارما

رابین شارما کیست؟

رابین شارما یکی از برترین و شاخص ترین سخنرانان و نویسندگان انگیزشی اهل کانادا است که به شهرت فراوانی در این زمینه در سراسر جهان دست یافته است. او عمده شهرت خود را با نگارش کتاب راهبی که فراری اش را فروخت، بدست آورده که به بیش از 70 زبان زنده دنیا ترجمه شده است.

رابین شارما کسی است که تا 25 سالگی در شغل وکالت مشغول به کار بود و در این حوزه بواسطه مهارتها و فن بیان قوی به موفقیت های فراوانی نیز رسیده بود اما شغل خود را به دلیل اینکه علاقه ای برای ادامه فعالیت نداشت رها کرد و به نویسندگی روی آورد.

به ما بگو چطور هستیم ؟

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۳ رای
نمایش بیشتر

مدرسه کسب و کار آیا

مدرسه کسب و کار آیا، یک موسسه آموزش مهارت‌های فردی و توسعه کسب و کار است که ماموریت آن آموزش روش‌های ایده‌پردازی، راه اندازی و ارتقای کسب و کار، مهارت‌های مذاکره و فروشندگی حرفه ای و به صورت کلی ارتقا و رشد افراد، مدیران و سازمان ها می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا