اینستاگرام تصاویر فتوشاپی را حذف می کند

شبکه ی اجتماعی اینستاگرام که به یکی از پر بازدید ترین شبکه های اجتماعی در جهان تبدیل گردیده به تازگی گام های متعددی در زمینه جلوگیری از انتشار اخبار کذب و یا محتوای آزار دهنده برای حمایت از کاربران خود، برداشته است که اگر شما یکی از کاربران اینستاگرام باشید، حتما متوجه آن شده اید. به تازگی مدیران این شبکه اجتماعی اعلام نموده اند که تصاویری که با فتوشاپ دستکاری شده باشند بررسی و در صورت صلاح دید از اکسپلور حذف می گردند. در ادامه خبر ” اینستاگرام تصاویر فتوشاپی را حذف می کند “ با ما همراه باشید.

مدیران اینستاگرام به تازگی اعلام نموده اند که از این پس تصاویر فتوشاپی و دستکاری شده که در این پلتفرم منتشر می شود را با برچسب “اطلاعات کذب” دسته بندی نموده و از سایرین متمایز می کند. بدین ترتیب برخی از عکس هایی که با هدف زیبا سازی دستکاری شده یا تغییر یافته اند مشمول چنین قانونی می گردند.

این تصمیم در راستای تصمیم فیس بوک برای مقابله با خبر های جعلی گرفته شده است. البته هنوز این موضوع که چه محتوایی، اطلاعات کذب تلقی می شود، منتشر نگردیده است. فیس بوک همچنین اضافه نموده که با عملی شدن این اتفاق، عده ای مطالب پست شده را بررسی و درباره آن تصمیم گیری می کنند.

بدین ترتیب زمانی که پستی به خاطر فتوشاپی بودنش متمایز می گردد، پیدا نمودن آن از طریق EXPLORE یا هشتگ های مرتبط امکان پذیر نخواهد بود، اگرچه مطلب هم چنان در فید و در صفحه ی شخص مورد نظر باقی می ماند.

موسسه کسب و کار آیا دوره دیجیتال مارکتینگ برگزار می کند.