اپ استور ماشین پول سازی اپل

کمپانی APPLE که توانست در سال 2019 میلادی لقب برترین شرکت جهان را کسب کند، پس از گذشت حدود دو هفته از آغاز سال 2019 میلادی آمار جالبی درباره فروش یک روزه فروشگاه اپلیکیشن خود ارائه داده و اعلام نموده که این شرکت تنها در روز اول ژانویه توانسته بالای 386 میلیون دلار فروش داشته باشد. در ادامه خبر ” اپ استور، ماشین پول سازی اپل “ با ما همراه باشید.

رکورد بی سابقه اپ استور اپل در چند روز

App Store شرکت اپل در روزهای پایانی سال 2019، رکورد خارق العاده ای از خود به جای گذاشته و توانسته تنها در حد فاصل کریسمس تا روز اول سال نو، بالغ بر 1.42 میلیارد دلار درآمد کسب کند. این عدد از این حیث یک رکورد محسوب می شود چرا که این شرکت از زمان تاسیس اپ استور خود توانسته بود تا ابتدای سال 2019 مبلغی بالغ بر 155 میلیارد دلار درآمد کسب نماید.

کمپانی اپل همچنین توانست رکوردی دیگر هم به ثبت برساند و تنها در روز سال نو میلادی 386 میلیون دلار فروش داشته باشد. از آنجایی که اپل در سال 2019 تمرکز خود را بر روی سرویس ها قرار داده بود، توانست با ارائه Apple Tv plus، Apple news plus، Apple Arcade و Apple pay سالی پر فروغ را پشت سر بگذارد.

اپل همچنین مدل جدید درآمدزایی خود را نیز اعلام نموده و اضافه کرده است که Apple Tv به زودی به تلویزیون های LG، SAMSUNG و VIZIO راه پیدا خواهد کرد که می تواند درآمد چشمگیری برای اپل به ارمغان بیاورد. (اپ استور، ماشین پول سازی اپل)