اپل یک میلیون دلار جایزه می دهد

کمپانی اپل اعلام نموده است که به افرادی که بتوانند در سرویس icloud اپل یا هر کدام از محصولات این کمپانی، باگ یا آسیب پذیری امنیتی پیدا نمایند، یک میلیون دلار جایزه می دهد. در ادامه خبر ” اپل یک میلیون دلار جایزه می دهد “ با ما همراه باشید.

افرادی که بتوانند در سرویس icloud، باگ یا آسیب پذیری امنیتی پیدا نمایند، یک میلیون دلار جایزه می گیرند. اپل یک میلیون دلار جایزه می دهد

اکثر شرکت های حوزه تکنولوژی همیشه علاقمند هستند تا با ارائه بروز رسانی های مختلف، تا جایی که ممکن است آسیب پذیری سرویس های آنلاین و همچنین محصولات خود را کاهش دهند. در همین راستا این شرکت ها معمولا از تمام کارشناسان و کاربران حوزه تکنولوژی درخواست می نمایند تا با پیدا نمودن این مشکلات امنیتی به آن ها در راستای تشخیص زود هنگام و حل مشکل مربوطه کمک کنند. آن ها همچنین برای اینکه این افراد را ترغیب کنند معمولا پیشنهادات بالایی نیز ارائه می کنند.

حال بر اساس اخبار موجود، اپل در انجمن های متعدد اعلام نموده است که به کاربران و کارشناسانی که یک باگ امنیتی در سرویس ابری اپل به نام  icloud و تمامی نرم افزار ها و محصولات دیگر این کمپانی آمریکایی پیدا نمایند، یک میلیون دلار آمریکا پاداش می دهد. عددی که خیلی ها را وسوسه خواهد کرد برای پیدا نمودن این باگ ها دست به کار شوند.

موسسه کسب و کار آیا دوره دیجیتال مارکتینگ برگزار می کند.