اپل تلویزیون تولید می کند

به تازگی اخبار و شایعاتی در دنیای تکنولوژی پیچیده است که خبر از این موضوع می دهد که کمپانی اپل در حال کار کردن بر روی تولید یک تلویزیون هوشمند است. این موضوع در حد یک شایعه بود تا زمانی که خبر دیگری در دنیای تکنولوژی پیچید و آن هم خبر مذاکره نمودن اپل با یک قطعه ساز تلویزیون بود. در ادامه خبر ” اپل تلویزیون تولید می کند “ با ما همراه باشید.

به نقل از یک منبع آگاه، اپل در حال مذاکره با یکی از تولید کنندگان بزرگ دنیا برای تولید یک تلویزیون هوشمند با برند اپل است که یک دستگاه بسیار متفاوت می باشد. یک فرد نزدیک به این شرکت آسیایی اعلام نموده که احتمالا این تلویزیون تا سپتامبر سال آینده به بازار عرضه می گردد.

به تازگی شایعاتی پیچیده است که خبر از این موضوع می دهد که اپل در حال کار کردن بر روی تولید یک تلویزیون هوشمند است. اپل تلویزیون تولید می کند

اگر اپل این تلویزیون را تولید نماید، قابلیت های بسیاری بر روی آن عرضه خواهد نمود تا بتواند بازار را دگرگون نموده و رقبا را کنار بزند. سال ها پیش، استیو جابز هم در پروفایل خود اعلام نموده بود که علاقه دارد تا یک تلویزیون با برند اپل روانه بازار نماید اما فرصت این کار را پیدا ننمود.

اطلاعاتی که از این موضوع درز نموده است حاکی از این است که این تولید کننده آسیایی صفحات تلویزیون از سایز 3.5 اینچ تا 55 اینچ تولید می کند و  هم اکنون در حال آماده سازی خط تولید خود برای APPLE TV می باشد.