کتابخانه

معرفی کتاب استعداد هرگز کافی نیست

جان سی مکسول، نویسنده کتاب‌های پر فروش، در کتاب استعداد هرگز کافی نیست حقایقی را می‌آموزد که همه انسان‌های موفق به کار گرفته اند:

  • باور استعداد شما را بیشتر می‌کند.
  • ابتکار استعداد شما را فعال می‌کند.
  • تمرکز استعداد شما را هدایت می‌کند.
  • تدارک روی استعداد شما تاثیر می‌گذارد.
  • تمرین بر استعداد شما می افزاید.
  • مداومت استعداد شما را افزایش می‌دهد.
  • شخصیت از استعداد شما حمایت می‌کند.

معرفی کتاب استعداد هرگز کافی نیست

اگر فردی به یک موفقیت بزرگ در زندگی خود دست یابد عموم افراد آن را به استعداد طرف ربط می‌دهند. ولی هیچوقت نمی‌دانند که کلمه استعداد به تنهایی برای رسیدن به موفقیت کافی نبود و لازم است مهارت‌های فردی دیگر را موازی با استعداد در نظر بگیرند.

افراد موفق با تکیه و افزایش مهارت خود در زمینه‌هایی مانند : نیروی اعتقادی، داشتن اشتیاق در هدف، تمرکز روی هدف، شجاعت در اجرا، روابط فردی، پشتکار در کار، مسئولیت پذیری و کار گروهی و دیگر موارد به موفقیت دست می‌یابند. از شکست‌ها نترسیده و بر آنها غلبه می‌کند. انسان موفق کسی است که بتواند به موقع از همه‌ی آنها استفاده کند و موفق شود.

استعداد هرگز کافی نیست

درباره جان سی مکسول:

جان سی مکسول، نویسنده، سخنگو و کشیش آمریکایی است که کتاب های زیادی از وی به چاپ رسیده و عمدتاً با رهبری ارتباط مستقیم دارد. عناوین مشهور کتب او شامل 21 قانون غیر قابل انکار رهبری و 21 ویژگی ضروری یک رهبر است. از وی میلیون ها نسخه کتاب به چاپ و فروش رسیده که بعضی از آنها در لیست نیویورک تایمز به عنوان پرفروش ترین کتاب ها معرفی شده اند.

به ما بگو چطور هستیم ؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
نمایش بیشتر

مدرسه کسب و کار آیا

مدرسه کسب و کار آیا، یک موسسه آموزش مهارت‌های فردی و توسعه کسب و کار است که ماموریت آن آموزش روش‌های ایده‌پردازی، راه اندازی و ارتقای کسب و کار، مهارت‌های مذاکره و فروشندگی حرفه ای و به صورت کلی ارتقا و رشد افراد، مدیران و سازمان ها می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا